czwartek, 26 lipca 2007

26.06- imieniny Anny

Anna non so
Anno nie wiem
Se tu vuoi sentirmi
Czy ty chcesz mnie słuchać
Ma non ti lascerò
Ale cię nie zostawię,E se nessuno può
Ale jeśli nikt nie możeDavvero capirti
naprawdę Cię zrozumiećIo non rinuncerò
ja nie poddam sięSe dubiti di vivere
jeśli masz wątpliwości czy żyćRaccoglierò le tue incertezze
pozbieram twoje wątpliwościSe piangi impari a ridere
Jeśli płaczesz nauczysz się śmiać,Se ridi piangerò
jeśli się śmiejesz będę płakać
Anna ci sarò
Anno będę,Fino a quando tu
aż do momentu kiedy ty
Forza non avrai
nie będziesz miała sił
Per cercare un giorno in più
żeby szukać następnego dnia
Anna io lo so
Anno ja wiem
Che vivere è così
ze żyje się właśnie tak
E se tu non ce la fai
ale jeśli ty nie dasz rady
Tu sai che sono qui
ty wiesz , że tu jestem
Anna dimmi sì
Anno powiedz tak,E volerò
a polecę,
Alta come i gabbiani
wysoko jak mewy,
E poi mi tufferò
a później rzucę sięNel mare dei tuoi no
do morza twoich "nie"
Dei tuoi occhi lontani
twoich dalekich oczu
Non ti abbandonerò mai
Nigdy cię nie porzucę
Se dubiti, di vincere
jeśli nie wierzysz w zwycięstwo,
Io ti darò le mie certezze
ja dam ci moja pewność
Se mangi impari a vivere
jeśli będziesz jadła nauczysz się żyć,
Se puoi non
ale jeśli możesz nie
Dirmi no
mów mi "nie"
Anna ci sarò
Anno będę tu
Fino a quando tu
aż kiedy ty
Non avrai la forza
nie będziesz miała sił
Per cercare un giorno in più
aby szukać następnego dnia
Anna io non so se vuoi che sia così
Anno nie wiem czy chcesz żeby było tak,Ma non mi arrenderò
Ale się nie poddam,Per questo dimmi sì
dlatego powiedz mi "tak"
Anna ci sarò
Anno będę tu
Credici anche tu
Uwierz w to również ty,
Lotta dentro te e prova amarti un pò di più
Powalcz ze sobą i spróbuj pokochać siebie trochę bardziej,
Anna dimmi si
Anno powiedz mi tak,Che sai vivere anche tu
Że umiesz żyć również ty,
Per trovare un giorno in più
żeby znaleźć następny dzień,Se vuoi che sia così
Jeśli chcesz żeby tak byłoAnna dimmi sì.
Anno powiedz mi tak.
Anna dimmi si - Laura pausini

Brak komentarzy: