piątek, 30 listopada 2007

Pudel z Guadelupy

Równo trzy lata temu:
czyli zwyrodniałe zachowanie w granicach finezji...
http://www.cgm.pl/aktualnosci/wyswietl.php?O_NEWS=6010817






(w drodze wyjątku autorami zdjęć są: W.Glinka, Rzuraf, Kachna)
Jestem Pudel z Guadelupy.
Nogi proste mam jak słupy.
Jestem piękny i puszysty,
Ojcem moim ratler bystry.

Jestem Pudel z Guadelupy.
Nosze z kota piękne buty.
Jestem Pudlem z rodowodem,
Jeżdżę złotym samochodem.

Moja matka to wodołaz
Ślepia czarne ma jak smoła.
Moje dzieci pekińczyki,
Porypane małe fryki.

Jestem Pudlem z rodowodem,
Jeżdżę złotym samochodem.
Mieszkam w zamku Schlossenfiedel
Mam tam piękny czarny kibel

Jestem Pudel z Guadelupy.
Nogi proste mam jak słupy.
Jestem piękny i puszysty,
Ojcem moim ratler bystry.

Jestem Pudel z Guadelupy.
Nosze z kota piękne buty.
Mieszkam w zamku Schlossenfiedel
Mam tam piękny czarny kibel

Jestem Pudel z Guadelupy.
Nosze z kota piękne buty.
Jestem Pudlem z rodowodem,
Jeżdżę złotym samochodem.

Brak komentarzy: