wtorek, 15 stycznia 2008

Santa Maria Loei

Ona wiarę mą ujrzała
Spośród innych mnie wybrała
Cud miłości ukazała
Przeto sławię dobroć Jej

Mnie nad innych wywyższyła
Wśród szlachetnych ustawiła
Królem ludu uczyniła
Przeto sławię wielkość Jej

Ona cała w swej litości
Uleczyła mnie z małości
Bólów, chorób, trosk, ciężkości
Przeto będę służyć Jej

Tym którzy mi źle życzyli
Knuli, moje imię lżyli
Dała na co zasłużyli
Sprawiedliwość sławię Jej

Bój zwycięski przy mnie wiodła
Wrogów zdeptać mi pomogła
W bitwie nigdy nie zawiodła
Przeto sławię siłę Jej

Od wypadków mnie chroniła
Śmierci na mnie oddaliła
Wielka Jej miłości siła
Przeto umrę na łonie Jej

Więc w modlitwie mnie wspierajcie
O Jej pomoc dziś wołajcie
O Jej dobroć wciąż błagajcie
Sławcie ze mną cudowność Jej
(Maciej Maleńczuk)


Brak komentarzy: