poniedziałek, 28 stycznia 2008

Tak jak w kinie





Mam cichy dom, mam dobry dom, mam życie tak jak w kinie ...
I żonę mam i dzieci mam ...ale bez pani ginę.
Pani wciąż płacze, uciec chce, wyjeżdża gdzieś na narty
- A ja nie mogę bez pani żyć. Ja jestem wewnętrznie rozdarty.
Tak jak w kinie, tak jak w kinie...
Żona nie cieszy , dzieci też, gdy pani tam na stoku...
Chociaż nie mogę bez nich żyć, tak jakoś pusto wokół
I pani o tym dobrze wie, więc mi ucieka jak najdalej
O dobry Boże , gdybym mógł wtedy nie spotkać pani wcale!
Tak jak w kinie, tak jak w kinie...
Gdy minie czas, gdy minie czas, gdy wszystko w dal odpłynie.
I pani będzie miała dom i życie ,tak jak w kinie...
Przestanie pani płakać już, zapomni pani o mnie
I nigdy się nie dowie , że...rozdarty byłem nieprzytomnie.
Tak jak w kinie, tak jak w kinie...
(Słowa: Magda Umer, muzyka: Stanisław Soyka
zdjęcia: Gacek)


Stanisław Soyka - Tak jak w kinie

Brak komentarzy: