czwartek, 28 lutego 2008

I Hope That I Don't Fall In Love With You





Mam nadzieję, że się w tobie nie zakocham

Cóż, mam nadzieję, że się w tobie nie zakocham
Bo jak kocham, czuję się smutny
Muzyka gra, zwracasz na siebie moją uwagę
Wypiłem piwo, słyszę ja mnie wołasz
Mam nadzieję, że się w tobie nie zakocham

Pokój jest zatłoczony, pełno tu ludzi
Zastanawiam się czy zaoferować ci miejsce?
Jeśli usiądziesz obok tego starego błazna,
Zmarszcz brwi i skończ to wszystko
Myślę, że się dogadamy zanim wieczór się skończy
Mam nadzieję, że się w tobie nie zakocham

Noc powoduje śmieszne myśli u faceta
Ten stary podrywacz czuje, że go nie rozumiesz
Odwracam się, by na ciebie spojrzeć, jak zapalasz papierosa
Chciałbym mieć tyle odwagi by cię jednym poczęstować, ale my się nigdy nie spotkaliśmy
Mam nadzieję, że się w tobie nie zakocham

Widzę, że jesteś samotna, tak jak ja
Robi się późno, chciałabyś mieć towarzystwo
Odwracam się, by na ciebie spojrzeć, ty spoglądasz na mnie
Koleś, z którym jesteś, nie rozumie cię, obok ciebie stoi wolne krzesło
Mam nadzieję, że się we mnie nie zakochasz

To już zakończenie, muzyka cichnie
Ostatni dzwonek na drinka, znów będę odważny
Odwracam się, by na ciebie spojrzeć, lecz nie ma cię tam
Przeszukuję miejsce, gdzie on cię poniżył,
Następna runda będzie moja
Myślę, że się w tobie zakochałem
(Tom Waits)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Lubię tę piosenkę. Taki tkliwy tekst, gitara... Tym bardziej w takich chwilach gdy faktycznie nie powinienem kogoś kochać, a się zakochałem...

Igusza pisze...

... to życzę Ci abys usiadł kiedyś z tą osobą w której się zakochałeś na tapczanie i żebyscie razem słuchali Toma Waitsa