sobota, 15 marca 2008

Nine Million Bicycles





W Beijingu jest 9 milionów rowerów
To fakt,
Nie sposób temu zaprzeczyć,
Tak jak temu, że będę cię kochała aż do śmierci.

Jesteśmy 12 miliardów lat świetlnych od krawędzi wszechświata,
To przypuszczenie,
Nikt nie stwierdzi czy to prawda,
Ale ja wiem, że zawsze będę z tobą.

Każdego dnia ogrzewa mnie płomień miłości,
Więc nie nazywaj mnie kłamcą,
Tylko uwierz we wszystko, co mówię.

Na świecie jest 6 miliardów ludzi
Mniej więcej...
czuje się przez to taka mała,
ale ciebie kocham najmocniej ze wszystkich.

Jesteśmy mocno nakręceni,
Świat jest w zasięgu naszego wzroku,
Nigdy nie zmęczy mnie
Miłość, która dajesz mi każdej nocy

W Beijingu jest 9 milionów rowerów
To fakt,
Nie sposób temu zaprzeczyć,
Tak jak temu, że będę cię kochała aż do śmierci.

W Beijingu jest 9 milionów rowerów,
Wiesz, że będę kochała cię aż do śmierci!
(Katie Melua)

Brak komentarzy: