sobota, 13 września 2008

Miasto brzydnie








-->
Są takie miejsca należy ich unikać
Z tymi się przyjaźnić na tamtych zamykać
Dziękuję Pani, podziękuję Panu
Miasto brzydnie przy bliższym poznaniu
Dziś piję ostrożnie
Mało kogo znam
Rejestruję, obserwuję jedno powiem wam
Oni wszystkim co w barze chętnie się podzielą
Powiesz żeś głodny to cię wyśmieją

Podziękuję Pani
Dziękuję też Pani
Pan mi wybaczy
Pani zapomni o mnie
Miasto brzydnie nieprzytomnie

Niezwykłem o nic prosić
Aczkolwiek stare przysłowie głosi
„Kto rano wstaje temu Pan Bóg daje”
Bywało, że nie kładłem się wcale
Oko leniwe, zmęczone, niemrawe
Dziś nie miksuję, nie szykuję
Porzucam strawę
Białko odkładam w miejsce żółtego
Wolną przestrzeń zostawiam innym kolegom

Podziękuję Pani
Dziękuję też Panu
Miasto brzydnie przy bliższym poznaniu
Pan mi wybaczy
Pani zapomni o mnie
Miasto brzydnie nieprzytomnie

Podziękuję Pani
Dziękuję też Panu
Miasto brzydnie przy bliższym poznaniu
Pan mi wybaczy
Pani zapomni o mnie
Miasto brzydnie nieprzytomnie
(PUDELSI 2008)

Brak komentarzy: