wtorek, 9 grudnia 2008

Mijamy się jak co dnia




--> -->
Tak często zerkamy patrzymy po sobie
A jednak na dłużej nam
Nam nie po drodze
Dlatego chciałbym mieć na wyłączność to
To czym myślisz sobie w środku
Posadziłbym to w ogrodzie, słuchał i patrzył jak rośnie
Mijamy się
Ty chcesz mniej ja znacznie więcej
Mijamy się
Próbuję to zrozumieć choć tego nie czuję
Mijamy, mijamy, mijamy, mijamy, mijamy, mijamy się
Jak każdy zwykły człowiek co mija na drodze swoją przeszkodę
Jak każdy człowiek
Co mija na drodze
Swoją przeszkodę
Poranki nobliwe
Moje twoje ph dopasowane
A jednak na dłużej nie
Nie było nam dane
Dlatego teraz skutecznie omijam
Miejsca i ludzi, którym sprzyjasz
Wybieram inną drogę
Ja po prostu omijam swoją przeszkodę
Jak każdy człowiek
Co mija na drodze
Swoją przeszkodę
Mijamy się
Choć mój cień chwyta cię za rękę
Mijamy się
Co prawda wiele to, a jednak chcę więcej
Mijamy, mijamy, mijamy, mijamy, mijamy, mijamy się
Jak każdy zwykły człowiek
Co mija na drodze swoją przeszkodę
Mijamy się
Ty chcesz mniej ja znacznie więcej
Mijamy się
Próbuję to zrozumieć choć tego nie czuję
Mijamy, mijamy, mijamy, mijamy, mijamy, mijamy się
Jak każdy zwykły człowiek co mija na drodze swoją przeszkodę
Jak każdy człowiek
Co mija na drodze
Swoją przeszkodę
(tekst. Szymon Goldberg, PUDELSI)

PUDELSI - Mijamy się jak co dnia

Brak komentarzy: