poniedziałek, 22 grudnia 2008

Telefony



telefony telefonygdzie dzwonić mamjaki numer mam wykręcićdo kogo z was
telefony telefonytele-tele-telefonytelefony telefonydo kogo z was
telefony w mojej głowiebez przerwy trrrrrrrrrrrrrrrnikt nie dzwoni nikt nie dzwonito tylko ja tylko ja
telefony w mojej głowie(na na na na na na na na na)telefony w mojej głowie(na na na na na na na na na)telefony w mojej głowie(na na na na na na na na na)to tylko ja
tam gdzie dzwonie nie poznająmego głosu-głosu-głosu-głosu-głosuzłe numery złe numeryzłe adresy-dresy-dresy-dresy-dresyten telefon w mojej głowie tylkobrzęczy-brzęczy-brzęczy-brzęczy-brzęczyaaaaaaaaaaaabrzęczy-brzęczy-brzęczy-brzęczy-brzęczyaaaaaaaaaaaa
kto wydzwoni kto wykręciw końcu numer mójkto zadzwoni kto zadzwonitutaj do mnietelefony w mojej głowie wciążtelefony w mojej głowie wciążtelefony w mojej głowie wciążtelefony...to tylko jaaaaaaaaa...
telefony w mojej głowiebez przerwy trrrrrrrrrrrrrrrnikt nie dzwoni nikt nie dzwonito tylko ja tylko ja
telefony w mojej głowietelefony w mojej głowietelefony w mojej głowieto tylko ja!
na na na na na na na nananananananananana na na na na na na nananananananananana na na na na na na nananananananananana na na na na na na...nanananananananana..
telefony - gdzie mam dzwonićnananananananananatelefony - gdzie mam dzwonićnananananananananatelefony - gdzie mam dzwonićnanananananananana
na na na na na na na nananananananananana na na na na na na nananananananananana na na na na na na nananananananananana na na na na na naaaaaaaaaaaa...

(Grzegorz Ciechowski, Republika)


Brak komentarzy: