sobota, 7 lutego 2009

Jamajca


babski wieczór











On Jamajca very nice

Everybody smokes cigars

Mnie zawsze brali za chuligana

Wyrzucali z lokali za drzwi

Już nie piję w lokalach piję po bramach

Taniej i ciszej koty i ty

Nienawidzą mnie barmani i właściciele knajp

Zapytaj czemu nie dowiesz się i tak

Szkoda słów ja mam tylko gitarę

Oni widzą po ubraniu co w kieszeniach masz

Luty znowu pije w bramie

Przyjaciel rozmawiamy trochę gram

Mam w dupie przyjęte zwyczaje

Politykę barmanów i właścicieli knajp

On Jamajca very nice

Everybody smokes cigars

(Maciej Maleńczuk)


3 komentarze:

drugi krok w chmurach pisze...

:)
...ale lubimy też Starszych Panów.

Agnieszka pisze...

... i Warmię i Mazury też :-)

sydney pisze...

skoro poniższa akcja działa się 'na trzeźwo' to tu się pewnie działo ... ;)