czwartek, 5 marca 2009

Johnny Depp song








Czwórka ze skrzydłem pięć: 4w5 - "Włóczęga"

Skrzydło 5, daje czwórce introwertyczne zachowanie, odsuwanie się od innych, złożoną osobowość. Ta czwórka może być intelektualistką ale posiada wyjątkową głębię uczuć. Jest otwarta na duchowe i estetycznie doznania. Znajduje wiele znaczeń dla prawie wszystkich zdarzeń. Może posiadać silną potrzebę i umiejętność aby realizować się artystycznie. Samotnik, wygląda tajemniczo i jest trudna do "rozszyfrowania". Do świata zewnętrznego podchodzi z rezerwą, ale wewnętrznie bardzo go przeżywa. Gdy się w końcu otwiera, to bardzo gwałtownie i całkowicie, bez żadnych oporów.W stresie, 4w5 bardzo łatwo popada w alienację i depresję. Wiele czwórek z tym skrzydłem ma odczucie zupełnej inności, jakby pochodziły z innej planety. Narzeka na swój obecny los, wspomina i przeżywa wiele razy zdarzenia z przeszłości. Dość często ma posębne oblicze, odsuwa się od innych z uczuciem zawiedzenia lub poczuciem wstydu. Żyje we własnym świecie bólu i straty. Może mieć bardzo chorą duszę, wyobrażać sobie i interesować się własną śmiercią.Słynne czwórki ze skrzydłem pięć: Vincent van Gogh, Kurt Cobain, Edgar Allan Poe, Johnny Depp, Bob Dylan, Ingmar Bergman.

Jestem jak Johnny Depp! :-)
polecam: www.enneagram.pl
u mnie wszystko się zgadza...





johnny depp, you are deep
i like to watch you when sleep
and smell the shirt in which you slept
johnny depp

johnny depp, you are hip
i like to bite your lower lip
and scrunch your edward scissorhair
johnny bear

you got tattoos. one said 'winona', i know.
but you broke up with her
and now it just says 'wino' (why, no!/ w(h)y no!)

johnny depp, you are cruel
you're the harbinger of drool
mow my lawn with that shirt
johnny dirt

john a john b john c john d john-eeeeeeee

you like girls with foreign accents, tiny waists
i'm not a waif
but i could love you more than you would probably deserve

joh-nny depp, you're the bomb!
if you come to meet my mom,
i'd cry a single salty tear, johnny dear
john a john b john c john d john-eeeeeeee

10 komentarzy:

murach pisze...

dziwne... pół roku temu byłem obrazoburcą (5w4), a dzisiaj po wypełnieniu testu jestem adwokatem (1w2) ewolucja? ;)

roztoczanski pisze...

Wysyp kobiet z Niconami, wczoraj w Fotoszoko, też pojawiła się niewiasta z aparatem :)

Agnieszka pisze...

MURACH:
No proszę, a mnie w odstępie 2 lat wyszło to samo.
Czytałam gdzieś, że jak wychodzą różne wyniki to jeden test mógł być zrobiony niedokladnie, ewentualnie, było się w jakims szczególnym okresie życia typu zakochanie czy żałoba...

ROZTOCZANSKI:
Fotoszoko do tego zatytułowała swój post "Szklane oko" :/
Jak pies jestem wierna nikonowi, nie wiem czy dobrze? ;-)

roztoczanski pisze...

Nie wiem, teoretycznie powinienem powiedzieć, że jedynym słusznym wyborem jest Canon ;)

Chyba podpadłem ;))

Agnieszka pisze...

Ja z Canonem nie jesteśmy sobie przeznaczeni, on nie leży mi w ręku ;-)

roztoczanski pisze...

Mnie analogowa trzydziestka leżała, a później nie opłacało się zmieniać systemu ;)
Prawdę mówiąc początkowo wybierałem się po plastikową pięćsetkę, a wróciłem z solidniejszą trzydziestką, całkowicie spłukany ;))

Agnieszka pisze...

A co myślisz o Sony? Niewiele brakowało, a zamiast tego Nikona kupiłabym Sony z powodu jego obiektywów- Carl Zeiss, o których słyszałam tylko same dobre rzeczy. Ja w tym aparacie obiektywy mam do dupy, ale to tylko dlatego, że się kompletnie na tym nie znam i wzięłam to co było pod ręką. Zresztą to moja pierwsza cyfrówka, którą kupiłam kilka miesięcy temu. 85% fot na tym blogu to foty robione analogiem

sydney pisze...

hmm 4w5 cokolwiek to znaczy .... ;)
nowy aparat... ???

Agnieszka pisze...

Nie aparat cały czas ten sam...

roztoczanski pisze...

Sony zupełnie nie znam, niektórzy narzekają na szumy matrycy.
Dobry obiektywm, to podstawa, tylko niestety dobry = drogi, ja używam od analoga,brakuje mi jednak szerokiego kąta, przymierzałem się do kupna czegoś lepszego, ale ceny poszły w górę, nie mogłem się zdecydować co wybrać, żeby pogodzić jakość z rozsądną ceną i na razie muszę się zadowolić tym co mam ;)