poniedziałek, 2 marca 2009

Smycz

Warszawa, Praga Północ






Co mnie trzyma przy życiu
Co mnie trzyma przy tobie
Każe wstawać codziennie
Choć zmęczona nie mogę

Co mnie zmusza do śmiechu
Chociaż smutek mam w sobie
Co mnie trzyma przy życiu
Co mnie trzyma przy tobie

Smycz - odpowiedź jest prosta
Smycz - pułapka radosna
Smycz - raz lepiej raz gorzej
Smycz - do nogi przy nodze

Szczekam to racja bytu
Służę bo tak jest ładnie
Milczę bo mi tak każesz
Leżę pod twym rozkazem

Czekam patrzę ci w oczy
Czekam koło się toczy
Czekam warczę zajadle
Wściekłość skacze do gardła
(Maanam)

6 komentarzy:

murach pisze...

Aga - podziwiam Twoje mariaże: zdjęć i tekstów. Ty to masz bazę w głowie! Do każdego zdjęcia dopasujesz słowa :) Pozdrawiam!

marszu pisze...

Fantastyczne te grafiki, szkoda, że nie umiem tak rysować, pewnie dlatego robię zdjęcia :)

Agnieszka pisze...

AD MURACH.
Przyznam się bez bicia, że czasami musze się nagłowić, ale tylko czasami. Chcę tu umieszczać nie takie piosenki, które pasują mi do foty, ale przede wszystkim takie które lubię. Jest kilka wyjątków, ale jeszcze do strawienia ;-) Ale dzięki. Pozdrawiam too :-)

AD MARSZU.
Cholercia, właśnie mi uświadomiłeś, że ja chyba z tego samego powodu fotografuję. U mnie step sister po ASP, ojciec po ASP, dziadek po ASP dyrektorem Liceum plastycznego był, a ja nawet słońca nie umiem narysować ;-) Złapałam za aparat żeby nie czuć się od nich gorsza, choć i tak dla mnie rysowanie/ malowanie to wyższa szkoła jazdy i plastykom przez duże P mogłabym papierosy przypalać albo buty pastować ;-)

roztoczanski pisze...

Czyżby Ząbkowska niedaleko Targowej?

Agnieszka pisze...

Trafione! Chyba od jakiegoś roku jest na kamienicy ten malunek... ?

roztoczanski pisze...

Kiedy powstał, to nie mam pojęcia, jak robiłem zdjęcie chyba w maju w ubiegłym roku, to już był.