sobota, 14 marca 2009

Tango libido


z archiwum polskiej muzyki rozrywkowej, rok 2004
;-)
(fot. Kahna i Maga)
Kraków, Alchemia

z FDH

z Maćkiem (Warszawa)

Ona by chciała do trójkąta
Ona by chciała jeszcze raz
po garderobie mi się pląta

Lecz ja niestety mówię pas
Ja chyba całkiem oszalałem
Czym to się skończy kto to wie

Już całą Polskę przeleciałem
A ciągle lecieć mi się chce


Tango libido
Ona by chciała do trójkąta

Tango libido
Ona by chciała jeszcze raz

Tango libido
Po garderobie mi się pląta

Tango libido
Lecz ja niestety mówię pas


Chyba już całkiem zwariowałem
Na oko kładę gruby tusz
A cała Polska to za mało
O za granicy
myślę już
A przecież wcale nie chcę źle
Chcę wziąć w ramiona cały świat

Wszyscy koledzy mówią nie
A koleżanki raczej tak


Tango libido
Ona by chciała do trójkąta

Tango libido
Ona by chciała jeszcze raz,

Tango libido
Po garderobie mi się pląta

Tango libido
Lecz ja niestety mówię pas


Czy to jest miłość czy libido
Już nawet Bóg miłością jest

Więc czemu płaczesz dziś dziewczyno
Pobożna życia Twego treść

Gdy od wieczora aż do rana
Dobre uczynki robisz mi,

Tak dużo czasu na kolanach
Więc dobry Bóg wybaczy Ci


Tango libido
Ona by chciała do trójkąta

Tango libido
Ona by chciała jeszcze raz

Tango libido
Po garderobie mi się pląta

Tango libido
Lecz ja niestety mówię pas


Nie jestem w końcu taki młody
Na oko kładę gruby tusz

Ratuję resztki swej urody
Jakbym przeczuwał koniec już

Więc jeśli teraz nie to kiedy
Różane soki spijać z ust

Zachowaj serce dla kolegi
A dla mnie zostaw tylko biust


Tango libido
Ona by chciała do trójkąta

Tango libido
Ona by chciała jeszcze raz

Tango libido
Po garderobie mi się pląta

Tango libido
Lecz ja niestety mówię pas

(Pudelsi)

2 komentarze:

marszu pisze...

klimat, klimat, klimat... swietnie
A tak dla uśmiechu głupawka taka:
http://www.youtube.com/watch?v=9TBAO2VmI2w

Agnieszka pisze...

Pierwszy raz to słyszę. Nawet nie wiedziałam, że taki zespół istnieje. Ta piosenka, rozumiem, że to parodia... Dobra jest Mandaryna z transparentem "Chcę", którym pije do Wiśniewskiego