wtorek, 31 marca 2009

Wojny gwiezdne



















Myślę o tym, żeby wyjść już stąd,
Powietrze tu nieświeże i nieznany swąd.
Podróż się przeciąga, lecz ty panuj nad sobą.
Sprawdź, czy działa miecz - wracamy inną drogą.

Obcy nas ścigają, lecz to dla mnie nic.
Obi Wan Kenobi - on zawsze jest z nami.
I niechaj moc będzie zawsze z tobą,
Sprawdź, czy działa miecz - wracamy inną drogą.

Wojny gwiezdne - wszystko możesz mieć.
Wojny gwiezdne - wszystko możesz mieć.
Wojny gwiezdne - wszystko możesz mieć.
Wojny gwiezdne - wszystko możesz mieć.
WOJ-NY GWIE-ZDNE!
WOJ-NY GWIE-ZDNE!

Myślę o tym, żeby wyjść już stąd,
Powietrze tu nieświeże i nieznany swąd.
Podróż się przeciąga, lecz ty panuj nad sobą.
Sprawdź, czy działa miecz - wracamy inną drogą.
Wracamy inną drogą.

Wojny gwiezdne - wszystko możesz mieć.
Wojny gwiezdne - wszystko możesz mieć.
Wojny gwiezdne - wszystko możesz mieć.
Wojny gwiezdne - wszystko możesz mieć.
WOJ-NY GWIE-ZDNE!
WOJ-NY GWIE-ZDNE!
(Jedynie Skała, oryginalnie by Kryzys)

19 Jedynie Skała - Wojny gwiezdne

7 komentarzy:

murach pisze...

hicior! i tylko w wykonaniu Kryzysu!

murach pisze...

a Star Wars - sentyment, sentyment.... :)

marszu pisze...

Swietne te figurki choc fanem star warsow nie jestem.

Agnieszka pisze...

Taaak sentyment! Jestem fanką Star Wars, ale tylko tych pierwszych trzech części. Nowych nie oglądałam. Pamiętam, że jak miałam kilka lat, to w przeciągu miesiąca byłam z tatą trzy razy na "Powrót Jedi", bo to był wtedy jego ulubiony film :-) Kawałek fajny, mam sentyment do wykonania oryginalnego, które już zamieszczałam swego czasu http://igusza.blogspot.com/2009/02/wojny-gwiezdne.html
Tę wersję też lubię ;-)

murach pisze...

a ja na "imperium..." byłem 5 razy! bilety wtedy były nieprzyzwoicie tanie. zresztą... wtedy nie było żadnych komputerów (no... zx spectrum to raczej zabaweczka z perspektywy czasu). wideo - oj to nieliczni tylko posiadali. więc chodziło się do kina po kilka razy na ten sam film... :)))
ulubiona scena: atak imperium na bazę rebeliantów na planecie Hoth.

Agnieszka pisze...

To jest ta scena w której idą metalowe potwory i strzelają, czy coś mi się pokićkało?
Z pół roku temu załapałam się na ostatnią godzinę Wojen i łezka w oku się zakręciła, a z drugiej strony ten film jest już bardzo retro (mam na myśli postęp techniki)

murach pisze...

tak, tak... to ta scena z tymi robotami na czterech nóżkach ;) co sieją chaos i zniszczenie wśród rebelianckiej armii... :)