sobota, 18 kwietnia 2009

Bo ja mam psa

Z Cipcilińską na dzisiejszym spaceresku ;-)
















MOYRA Baranowska

Tutaj Ją znalazłam, a może to Moyra znalazła mnie...?:





Gdzie ta mała się podziała – woła tata.
Co ta mała zmalowała – mówi brat.
Ciągle tylko taka mała, taka mała.
Krasnoludek, okruszyna, pchełka, skrzat.

A ja mam psa, a ja mam psa.
Przyniosłam go z podwórza.
A ja mam psa, małego psa.
Dla niego jestem duża.

Przy tej dużej to nie zginę – myśli piesek.
Duża wzięła mnie do domu, dała jeść.
I nakarmi mnie ta duża i uczesze.
Z taką dużą to na świecie dobrze jest.

A ja mam psa, a ja mam psa.
Przyniosłam go z podwórza.
A ja mam psa, małego psa.
Dla niego jestem duża.
Pomogłam mu i on mi też
troszeczkę w życiu pomógł.
Bo kto tu jest, no kto tu jest
najmniejszy teraz w domu.
Bo ona ma małego psa
przyniosła go z podwórza.
Bo ona ma małego psa
i jest dla niego duża.
(Wanda Chotomska)

Brak komentarzy: