wtorek, 28 kwietnia 2009

Wlazł kotek


28.04.2009
- najważniejszy dzień w roku
TRZECIE URODZINY
FELICJANA STEFANA BARANOWSKIEGO











Wlazł kotek na płotek i mruga,
piękna to piosneczka niedługa.
Wlazł kurek na murek i pieje;
niech się nikt z tych piosnek nie śmieje.
Wlazł kotek na płotek i mruga.
Piękna to piosenka, niedługa;
My temu chytremu kotkowi
I sami odmrugnąć gotowi, -
A żaden niezgadnie, niezoczy,
Co sobie powiemy przez oczy:
Tak mrugniem figlarnie i zdradnie,
Że człowiek sam siebie niezgadnie;
W tem sekret, w tem cała zasługa:
Wlazł kotek na płotek i mruga.
Wlazł kotek na płotek i mruga.
Piękna to piosenka, niedługa;
Niedługa, niekrótka, lecz w sam raz,
A Ty mi koteczku buzi dasz.

3 komentarze:

murach pisze...

Zdrowia! Wyśmienitych kocich (i nie tylko) frykasów! I pomyśl sobie życzenie - niech się spełni.
Felicjanie Stefanie - najlepszego! Głaski.

ps. i ucałuj ode mnie swoją Panią ;)

Agnieszka pisze...

Cześć Murach! To ja Felicjan. Przesyłam Ci kocie miauki, które oznaczają ogromne zadowolenie i wielką wdzięczność. Wchodzę codziennie z moją pańcią na Twojego bloga, którego jestem wielkim fanem :-) Tak trzymaj!

A propos ucałowania mojej pańci to jakoś przyatakuję ją z nienacka, bo za każdym razem jak daję jej kissa to coś mędzi pod nosem, że mam szorstki język. Ale składam Ci męską obietnicę, że to zrobię. Dzięki wielkie za życzenia.
Teraz spadam, bo zaczął się sezon na muchy i idę jeszcze jakąś upolować.
Miau!
FSB

Walter Neiger pisze...

miau ... great idea ... happy birthday :)