niedziela, 24 maja 2009

Nigdy więcej


Maciej Maleńczuk


























Nigdy więcej nie patrz na mnie takim wzrokiem
Nigdy więcej nie mów do mnie że nie kochasz
Nigdy więcej nie zatruwaj słów goryczą
Nigdy więcej mnie już nie karz martwą ciszą

Nigdy więcej nie patrz na mnie takim wzrokiem
Nigdy więcej nie miej takich dziwnych oczu
Miłość jeszcze żyje w nas
Jeszcze się nie zamknął czas
Nigdy więcej nie patrz na mnie tak jak dziś

Nigdy więcej nie patrz na mnie takim wzrokiem
Nigdy więcej nie podnoś na mnie głosu
Nigdy więcej nie ryzykuj jednym słowem
Mogę później nie zapomnieć co mi powiesz

Nigdy więcej nie patrz na mnie takim wzrokiem
Nigdy więcej nie miej takich zimnych oczu
Miłość jeszcze żyje w nas
Jeszcze się nie zamknął czas
Nigdy więcej nie patrz na mnie tak jak dziś

Nigdy więcej nie patrz na mnie takim wzrokiem
Nigdy więcej nie miej takich dziwnych oczu
Miłość jeszcze żyje w nas Jeszcze się nie zamknął czas
Nigdy więcej nie patrz na mnie tak jak dziś


6 komentarzy:

murach pisze...

Piękna piosenka. A pan Maleńczuk zaśpiewał ją rewelacyjnie!

murach pisze...

świetne zdjęcia!!!

Agnieszka pisze...

Robienie zdjęć na koncertach to coś o czym nie mam zielonego pojęcia, to coś czego zupełnie nie czuję, co mnie męczy i frustruje. Ale czasem jak na scenie pojawia się Sztuka Wysoka to brnę w to z aparatem, choć potem klnę jak szewc, że znowu mi nie wyszło ;-) Także dzięki za miłe słowo choć ja nigdy nie nazwałabym tych zdjęć świetnymi, ani nawet dobrymi...

murach pisze...

ale jednak mają coś w sobie... to COŚ :)

Margo pisze...

Maciek jak model

Agnieszka pisze...

:-)