czwartek, 11 czerwca 2009

Jedziemy po zioło

Jedziemy po zioło enikace mobilem,
O już na miejscu będziemy za chwilę,
Ale diler się spóźnia, gonimy za debilem,
Ten ziomek po prostu wie co jest grane,
Jak go dorwiemy będzie miał przeje..bane,
Jednym słowem zabierzemy mu tofanę.
Ten pędzi jak Hołowczyc, prawie 140,
Wąskimi uliczkami, ludziom w głowach się nie mieści,
Za czym oni tak pędzą, za czym oni tak gnają,
Ktoś wydziera japę, że jedziemy za tofaną!
I już wszyscy zrozumieli, że to enikace,
A to ci co za gaz nigdy nie płacą,
A diler już zwątpił, zabrakło mu wachy,
Ziomale się śmieją, że narobił flachy,
Wracamy na razie z całkiem niezłym łupem,
Lecz jesteśmy gonieni jakimś policyjnym szuchem,
I znowu gaz do dechy, 140 na liczniku,
Tego dnia mieliśmy jeszcze przygód bez liku!
Jedziemy po zioło,
Jedziemy po zioło,
Jedziemy po zioło,
Jedziemy!
Jedziemy po zioło,
Jedziemy po zioło,
Jedziemy po zioło,
Jedziemy!
Bo ja tam nie lubię, kiedy zioło się spóźnia,
Każda godzina bez zioła jest próżna,
Lecz jeśli trzeba już po nie pojechać,
Nikt się nie leni, bo nie ma na co czekać!
Bo kiedy wszyscy razem jedziemy po zioło,
Jest całkiem pozytywnie i jest całkiem wesoło,
Wokół widzę, że ludzie też się cieszą,
Kogoś zastrzelą, kogoś powieszą.
Jedziemy po zioło, jest zajebiście ,
Fallooo mmee, każdy do przodu ciśnie,
Wszystko jak zawsze jest dobrze ustawione,
Zioło!!- Czeka człowiek tuż przed domem,
Wszyscy wiemy, że chwilę trzeba postać,
Każdy daje flotę by się z nią rozstać,
Śnimy szczęśliwi, już z ziołem w kieszeni,
Zaraz będziemy jarać nic tego nie zmieni,
Siadam na lokacji na miejscówce ulicznej,
Czuć zioło w powietrzu jest całkiem sympatycznie,
Jedziemy po zioło,
Jedziemy po zioło,
Jedziemy po zioło,
Jedziemy po zioło,
Jedziemy po zioło,
Jedziemy po zioło,
Jedziemy po zioło,
Jedziemy!
[Ziomki, ziomki po zioło zapier...dala...m y,]
[Diler liczy kasę, nigdy nie daje plamy,]
[Lecz fura już gotowa, wsiadać wszyscy już pora!!]
Wracamy z tofaną,
Wracamy z tofaną,
Wracamy z tofaną,
Uuppaalliimmyy się,
Wracamy z tofaną,
Wracamy z tofaną,
Wracamy z tofaną,
Najjeebbbboeeemmyy się
(Abra Dab)

Abradab - jedziemy po zioło

Brak komentarzy: