czwartek, 18 czerwca 2009

Każdy swoje imię ma


Kluski- odsłona pierwsza

GAJA i LEA










Ja mam imię,
ty masz imię,
każdy swoje imię ma -
nawet wrona przy kominie
swoje imię: kra kra kra!

Ja mam imię,
ty masz imię,
każdy swoje imię ma -
nawet Reksio z tego słynie,
gdy zawołasz jest raz, dwa!

Tyle dzieci w parku biega,
każde dziecko imię ma.
Paweł, Zosia, Marek, Ewa
swoje imię dobrze zna!

Ja mam imię,
ty masz imię,
każdy swoje imię ma -
nawet wrona przy kominie
swoje imię: kra kra kra!

Ja mam imię,
ty masz imię,
każdy swoje imię ma -
nawet Reksio z tego słynie,
gdy zawołasz jest raz, dwa!


Idą dzieci do przedszkola,
każde dziecko imię ma
Paweł, Zosia, Marek, Ola
swoje imię dobrze zna!

Ja mam imię,
ty masz imię,
każdy swoje imię ma -
nawet wrona przy kominie
swoje imię: kra kra kra!

Ja mam imię,
ty masz imię,
każdy swoje imię ma -
nawet Reksio z tego słynie,
gdy zawołasz jest raz, dwa!

Jadą dzieci na wycieczkę
pożegnajmy je: pa pa!
Pawła, Zosię i Tereskę,
niech śpiewają tak, jak ja:

Ja mam imię,
ty masz imię,
każdy swoje imię ma -
nawet wrona przy kominie
swoje imię: kra kra kra!

Ja mam imię,
ty masz imię,
każdy swoje imię ma -
nawet Reksio z tego słynie,
gdy zawołasz jest raz, dwa!

(muz. Jacek Bielik, sł. Anna Bernat)

Brak komentarzy: