piątek, 11 września 2009

Babaluba















Usiasiusia !!!
Pizda mamy, chuj tatusia
Pisior stryja smętnie wisi
Szparę babki liżą mnisi
Chrzestna z kotem pizdę kisi
Siostra spija szczoch z kielicha
Kotu wyleciała kicha
Braciak zdradza swoją żonę
Liżąc kota pod ogonem

Babalubaba !!!

Żona brata zaś po nocy
Strzela sobie w pizdę z procy
Lecą z dupy kłęby dymu
Lecz nie mogę znaleźć rymu
Lecą z dupy kłęby dymu
Lecz nie mogę znaleźć rymu
Lecą z dupy kłęby dymu
Lecz nie mogę znaleźć rymu
Lecą z dupy kłęby dymu
Lecz nie mogę znaleźć rymu


Babalubaba !!!

Walić, pieprzyć, rypać, grzać
Pierdolona kurwa mać
Syf i zaropiała szpara
Zaropiała szpara syf
Lecą z dupy kłęby dymu
Lecz nie mogę znaleźć rymu
Lecą z dupy kłęby dymu
Lecz nie mogę znaleźć rymu

Babalubaba !!!

Naszczać dzieciom do kołyski
Teściom swoim obsrać pyski
Granat swojej żonie w kapsko
Waląc przy tem konia gracko
Byłem w bebech-charkiem w oko
Zjeżdżaj szmato-won wywłoko
Dymać w srakę sadzic w cyce
A łechtaczkę ostrym spicem

Babalubaba !!!

Jebać, dupcyć i pierdolić
Lizać cipę kto sie boi
Druta ciągnąć, chuja ssać
Pierdolona kurwa mać
Syf i zaropiała szpara
Zaropiała szpara syf
Syf i zaropiała szpara
Zaropiała szpara syf

Babalubaba !!!

(Pudelsi)

Pudelsi - Babaluba

Brak komentarzy: