wtorek, 11 maja 2010

Przebicie do Śródmieścia



Niech Was prowadzi Bóg, Honor, Ojczyzna...
Armia Krajowa !!!

ta ta tatatatata...
Rudy, Rudy...
Pierwsza drużyna- gotowi do skoku!
Druga drużyna- gotowe do skoku!
Trzecia drużyna- gotowi do skoku!
Z Bogiem personel...

ta ta tatatatata...
O Panie Boże, Ojcze nasz, w opiece swej nas miej, harcerskich serc Ty drgania znasz, nam pomóc zawsze chciej, wszak Ciebie i Ojczyznę miłując chcemy żyć.

Gdzie jesteście? - ja Wilczur wołam.
Gdzie jesteście?- idę po was!

Szu ła ła...
Zdejmujemy opaski, przechodzimy jako oddział niemiecki- to rozkaz Morro.
No gdzie jesteście? - ja Wilczur wołam.
Słyszycie? Idę po was!
Auf dem Bruehl Palace
Szu ła ła...

"Zośka"- nie strzelać, tu "Zośka", nie strzelać!
"Radosław"- nie strzelać, tu "Radosław", nie strzelać!
Polacy- nie strzelać, na Boga, to Polacy!

(Lao Che)

3 komentarze:

www.virtualartstudio.de pisze...

Sympatyczny ten blog. Dzięki!

Fujiko-san pisze...

Piękne zdjęcia - podkradłam jedno do szablonu - mam nadzieję, że się Pani nie obrazi.
(wiem, że tytuł bloga nie pasuje do treści, ale byłam tak oczarowana wierszem Białoszewskiego, że nie mogłam się powstrzymać)

Agnieszka pisze...

To ja dzięki :-)
A.