sobota, 12 czerwca 2010

Telefony



Telefony telefony

gdzie dzwonić mam

jaki numer mam wykręcić

do kogo z was

telefony telefony

tele-tele-telefony

telefony telefony

do kogo z was

telefony w mojej głowie

bez przerwy trrrrrrrrrrr

nikt nie dzwoni nikt nie dzwoni

to tylko ja tylko ja

telefony w mojej głowie

telefony w mojej głowie

telefony w mojej głowie

to tylko ja

tam gdzie dzwonię nie poznają

megogłosu-głosu-głosu-głosu-głosu

złe numery złe numery

złe ad-resy-dresy-dresy-dresy-dresy

ten telefon w mojej głowie tylko

brzączy-brzeczy-brzęczy-brzęczy

aaaaaaaaaaaaa

brzęczy-brzęczy-brzęczy-brzęczy

aaaaaaaaaaaaa

kto wydzwoni kto wykręci

w końcu numer mój

kto zadzwoni kto zadzwoni

tutaj do mnie


telefony w mojej głowie wciąż

telefony w mojej głowie wciąż

telefony w mojej głowie wciąż

telefony....


to tylko jaaaaaaaaaaaaaa...
(Republika)

Brak komentarzy: