niedziela, 19 września 2010

Prowadź mnie ulico















































Prowadź mnie ulico, prowadź mnie za rękę

Wszystko mnie zachwyca w twym kamiennym piekle.

Bramy co na oścież, kwiaty w każdym oknie

I ten mój samotny, i ten mój samotny marsz.



Pomiędzy domami prowadź mnie ulico

Trakcie wydeptany ludzi nawałnicą

Radości aleją gwiazdy ci się śmieją

I dla ciebie wieje wiatr, i dla ciebie wieje.



W samym sercu miasta, czytam to na twojej twarzy

W samym sercu miasta coś się nań przydarzy.



Prowadź mnie ulico, prowadźże za rękę

Wszystko mnie zachwyca w twym kamiennym piekle

Bramy co na oścież kwiaty w każdym oknie

I ten nasz ulotny i ten nasz ulotny marsz.



Prowadź mnie ulico, bo ja ciągle czekam

Czy się nie okaże żeś ulico ślepa.

Że mnie okłamałaś, ze mój cel zabrałaś

Pokazałaś inną twarz, pokazałaś inną.



W samym sercu miasta, czytam to na twojej twarzy

W samym sercu miasta coś się nam przydarzy.
(Pod Budą)

Brak komentarzy: