sobota, 18 września 2010

Wszystko chuj


Byłem w Ryjo, byłem w Bajo, miałem bilet na Hawajo,
byłem na wsi, byłem w mieście, byłem nawet w Budapeszcie
wszystko chuj, bo ja wam mówię wszystko chuj,
może czasem trochę mniejszy, ale potem jeszcze większy.

Byłem w wojsku i w szpitalu, w pierdlu i na kupie szmalu,

byłem w górach i na plaży i żonaty cztery razy,
wszystko chuj, bo ja wam mówię wszystko chuj,
może czasem trochę mniejszy, ale potem jeszcze większy.

Byłem w szkole, byłem w pracy, miałem cały Ruch na raty,

przychodzili po mnie z rana, potem noga, dupa, brama,
wszystko chuj, bo ja wam mówię wszystko chuj,
może czasem trochę mniejszy, ale potem jeszcze większy.

Byłem w Ryjo, byłem w Bajo, miałem bilet na Hawajo,

byłem na wsi... byłem w mieście... byłem nawet w Budapeszcie
wszystko chuj, bo ja wam mówię, ja wam mówię,
może czasem trochę mniejszy, ale potem jeszcze większy. 
(Elektryczne Gitary)

1 komentarz:

ρομπερτ pisze...

A lot of work ahead, mostly for school, teacher and parents to do.
Great picture !

daily athens