sobota, 2 października 2010

Republika

Ta hydra znów podnosi wrogi łeb


zdecydowany odpór damy jej


nie damy się






prawica razem z lewakami chcą


obalić naszej pracy wspólny dom


obalić dom






zdecydowana polityka


zdecydowana republika


zdecydowana polityka


niech żyje nasza






republika-publika-publika


publika publi.....ka.....






dla anarchistów u nas nie ma miejsc


dla chuliganów i faszystów też


dla ciebie też






bo dla nas zawsze najważniejszy lud


ludowi zatem obiecamy znów


że będzie rósł






zdecydowana polityka


zdecydowana republika


zdecydowana polityka


niech żyje nasza






republika-publika-publika-publika-pu...






ludu mój!


czy pragniesz pieniędzy?


TAK!






ludu mój!


czy nie dosyć tej nędzy?


TAK!






ludu mój!


czy widzisz już wroga?


TAK!






ludu mój


potrzeba ci wodza..


TAK!






ludu mój


ja z ciebie wyrastam


ludu mój


ja wymyślę ci hasła


wrogu mój!


nigdy nie mów żem nagi


ja i lud mój


nie zniesiemy zniewagi






ludu mój!


rośnij i się mnóż!


ludu mój!


LUDU!


nie uciekaj spod opieki!
(Republika)

Brak komentarzy: