środa, 17 listopada 2010

Kocham Cię kochanie moje






Kocham cię kochanie moje

Kocham cię, a kochanie moje

To polana w leśnym gąszczu schowana


Kocham cię kochanie moje

Kocham cię, a kochanie moje

To sad wiosenny, rozgrzany i senny



Kocham cię, a kochanie moje

To rozstania i powroty

I nagle dzwony dzwonią

I ciało mi płonie

Kocham cię

Tak


Kocham cię kochanie moje

Kocham cię, a kochanie moje

To oczy twoje we mnie wpatrzone


Kocham cię kochanie moje

Kocham cię, a kochanie moje

To tęsknota nieskończona



Kocham cię, a kochanie moje

To rozstania i powroty

I nagle dzwony dzwonią

I ciało mi płonie

Kocham cię

Tak

Tak

Tak


Kocham cię kochanie moje

Kocham cię, a kochanie moje

To przypominanie pierwszej pieszczoty


Kocham cię kochanie moje

Kocham cię, a kochanie moje

To noce z miłości bezsenne



Kocham cię, a kochanie moje

To rozstania i powroty

I nagle dzwony dzwonią

I ciało mi płonie

Kocham cię

Tak

Tak

Tak

Tak

(Maanam, fot. KAMIL)