sobota, 8 stycznia 2011

Cztery pory roku


Lato jagód lipcowych ma smak.

Żółte liście gna jesienią wiatr.


Wiosną śniegi spływają już z gór,


A na szybach zimą kwitnie mróz.




A ja lubię mroźną zimę


I puszysty śnieg.


Kocham narty;


Dla mnie zima najpiękniejsza jest.




Ktoś tam lubi zimowy zły wiatr,


Kiedy rzeki już pokrywa kra.


Drugi woli przed siebie wciąż iść,


Gdy jesienią czerwienieje liść.




A ja lubię tylko lato


Wśród słonecznych plaż.


Lubię pływać;


Dla mnie lato najpiękniejsze jest.




Jeden lubi gdy wiosną ze snu


Znów się budzi rzek wezbranych nurt.


Inny woli lipcowych dni blask,


Kiedy miodem pachnie cały las.




A ja lubię


Wszystkie cztery pory roku, bo


Każda z nich:


Wiosna, lato, jesień, zima -


Przypomina mi


Ciebie. 

(Czerwone Gitary)

Brak komentarzy: