niedziela, 10 lipca 2011

Moja własna piłka

Moja Piłeczka śmierdzi jak Skarpetka
Każdy to wącha i nikt nie wymięka

Wchodzę do Hajsu jestem bez żadnych Pił
Wchodzę tam z tą jedną zajebistą i suszącą moje nogi jak kiedyś wszyscy
Moje ją zabrać wszędzie do boiska na hale i za halą mogę ją kopać za każdą kiedy chce ale mam już najlepszą te najlepszą te najlepszą


Moja Piłeczka śmierdzi jak Skarpetka
Każdy to wącha i nikt nie wymięka

Ja tańczę kiedy piłka skacze
wtedy kiedy piłka nie ma limitów
tym razem zapamiętam ten czas
przecież ja wiem to ze każdy czas można wykorzystać tak
ona mówi ze ta piłka jest już przebita
pokaz co potrafisz i wygraj ten czas
w tym klubie zgarnij hajs
ja tańczę tańczę ona mówi ze ta piłka jest już przebita
ona wygra ona wygra
kumpel postawił mi nową piłkę
to nie ważne
bo już ją mam

Moja Piłeczka śmierdzi jak Skarpetka
Każdy to wącha i nikt nie wymięka
(Grupa Operacyjna)

Brak komentarzy: