środa, 5 października 2011

Będziemy piwo pić


























Dzisiaj, w niedzielę, spotkamy się z Rysiem w kościele

Ja trochę kasy mam, on brzuch jak Mobby Dick

I on, i ja pójdziemy piwo pić

Ja trochę kasy mam, on brzuch jak Mobby Dick

I on, i ja pójdziemy piwo pić

Potem wpadnie Ela-Ela zawsze jest, kiedy jest niedziela

A z Elą narzeczony i jego koleś Krzyś

I on, i ja pójdziemy piwo pić

A z Elą narzeczony i jego koleś Krzyś

I on, i ja pójdziemy piwo pić

Potem wpadnie Janek-Janek zawsze ma szlugi i pianę

I koleżków kilku ma-oni będą razem z nim

I on, i ja pójdziemy razem w dym

Koleżków kilku ma-oni będą razem z nim

I on, i ja pójdziemy razem w dym

A od poniedziałku każdy robotę ma na karku

I ja, i Ela, Rysiek, Janek, Krzyś

I przez sześć dni nie będziemy piwa pić

Ja, i Ela, Rysiek, Janek, Krzyś

I przez sześć dni nie będziemy piwa pić

Ale w niedzielę, spotkamy się z Ryśkiem w kościele

Ja trochę kasy mam, on brzuch jak Mobby Dick

I on, i ja pójdziemy piwo pić

Ja trochę kasy mam, on brzuch jak Mobby Dick

I on, i ja pójdziemy piwo pić 

Brak komentarzy: